forum.poloniaberlin.de
 Portal  Album FAQ  Szukaj Grupy Użytkownicy Firmy Tematy Kontakt   Rejestracja   Profil   Sprawdz wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

Sprzedaż polskich owoców w Berlinie

Autor Wiadomość
jax11
Nowy

Wysłany: 2011-08-21, 11:17   Sprzedaż polskich owoców w Berlinie

Cześć.
Na wstępie chciałbym serdecznie powitać wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum. Mam na imię Janek. Mam nadzieję, że i ja i wy będziemy zadowoleni ze współużytkowania forum :) .

Przejdę do rzeczy, czyli tematu tego posta.

Chciałbym zapytać Was drodzy forumowicze czy może się orientujecie jak wygląda i czego wymaga sprzedaż polskich płodów rolnych w Niemczech, np. w Berlinie.

Jestem rolnikiem. Nie posiadam żadnej działalności gospodarczej. Mowa tutaj o sprzedaży własnych owoców i warzyw a głownie np.: jabłka, śliwki, wiśnie, maliny i inne owoce, a także warzywa.

Czy mogę w jakiś sposób, normalnie zawieźć swoje produkty do Niemiec i je po prostu gdzieś sprzedać ?
Czy może muszę posiadać jakieś specjalne pozwolenia, może firmę w Niemczech czy np zameldowanie ?
Czy w Niemczech istnieją giełdy hurtowe, może jakieś skupy owoców (takie jak w Polsce), a może targi? Jak odbywa się głównie sprzedaż?
Czy jest możliwość, a jeśli tak to gdzie mogę znaleźć, zapoznać się mniej więcej z notowaniami cenowymi owoców w hurcie?

Bardziej chodzi mi o sprzedaż hurtową(samochód bus) by zawieźć towar i wrócić do Polski, bym nie musiał się na dłużej (kilka dni) zatrzymywać w Berlinie.

Trochę dużo mam tych pytań, ale jeśli odpowiecie na którekolwiek, będę bardzo, bardzo wdzięczny :) . Jeśli jest coś w nich niejasnego to proszę o sugestie to wytłumaczę:)

Być może również ktoś chciałby się głębiej zaangażować i podjąć współpracę przy sprzedaży, ew. odbierać towar. Jestem otwarty na wszelkie sugestie, wnioski, pytania :)

Z góry Wam dziękuję i pozdrawiam serdecznie całą Polonię w Berlinie. :)

jax11
Nowy

Wysłany: 2011-08-23, 09:09