|
STUDIA FILOLOGIA ANGIELSKA W BERLINIE
| Autor |
Wiadomość |
Florka
Uzytkownik

|
Wysłany: 2009-03-01, 14:39 STUDIA FILOLOGIA ANGIELSKA W BERLINIE
|

|
|
Witam,
Studiuję w Szczecinie zaocznie filologię angielską, ale mieszkam w Berlinie. Interesuje mnie przeniesienie się do Berlina. Czy wiecie może lub ktoś z Was uczęszcza do takiej szkoły ? No i interesują mnie wszystkie wykłady po angielsku lub po polsku, bo mój niemiecki kuleje:) |
_________________ / nie pytaj co Tobie da, ale co Ty możesz zrobić dla niej.. |
|
|
|
 |
Jaegermeister
|
Wysłany: 2009-03-01, 15:16
|

|
|
Czegos takiego jak "studia zaoczne" to ja w DE nie znam... (chyba ze na Fernuni...)
A niemieckiego i tak sie musisz uczyc (lub powinnas), wiec ... coco jumbo i do przodu! |
|
|
|
 |
Florka
Uzytkownik

|
Wysłany: 2009-03-01, 16:00
|

|
|
| No tak przydałoby się:) Ale jakoś nie mogę się zebrać, poza tym mam naprawdę dużo nauki i uczę się 3 języków, więc trudno znaleźć czas na jeszcze jeden.. |
_________________ / nie pytaj co Tobie da, ale co Ty możesz zrobić dla niej.. |
|
|
|
 |
POLSKA
Nowy

|
Wysłany: 2009-04-24, 15:22
|

|
|
Czesc Florka,
mialam ten sam problem co Ty, wiec znam temat.
Nie ma tutaj studiow zaocznych, mozna wiec wybrac sie na dzienne, problem polega na tym iz tutaj na Bachelor studjuje sie dwa kierunki na raz np.germainstyke z polonistyka( Uni Potsdam) dlatego przenoszac sie mozna stracic czas, poniewaz moga cofnac Cie do tylu. Zrezygnowylam z tego przeniesienia i zostalam w Szczecinie.
A zreszta poziom nauki w Polsce jest o wiele wyzszy wiec mysle, ze oplaca sie pojechac na te dwa zjazdy w miesiacu do kraju.
Jezeli bedziesz chciala wiecej konkretnych informacji na temat i mozliwosci przeniesienia to napisz na priv. podam Ci moj numer i mozemy sie zdzwonic
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|