forum.poloniaberlin.de
 Portal  Album FAQ  Szukaj Grupy Użytkownicy Firmy Tematy Kontakt   Rejestracja   Profil   Sprawdz wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

NOWI NA FORUM

Autor Wiadomość
KubeN 
Nowy

Wysłany: 2011-11-16, 16:31   

Witam,

Także jestem nowy w Berlinie aczkolwiek miałem z nim styczność w wakacje,bardzo mi się tu podoba więc chciałbym się tu osiedlić ,obecnie mieszkam na Mariendorfie.Nazywam się Kuba mam 19 lat (7 grudnia stuknie aż 20)...mam tutaj kilku znajomych ,aczkolwiek wszyscy są dużo starsi ode mnie,dlatego z chęcią poznam miłych ludzi w podobnym wieku.Mile widziane osoby które dobrze mówią po niemiecku ,jestem ambitny więc bardzo chciałbym się nauczyć języka ,mimo to wspólna nauka od początku sprawiłaby mi większą frajdę :wink: .Jeśli chodzi o spotkania to jestem człowiekiem otwartym na kreatywne pomysły (muszę tylko kupić nawigację) abym był w pełni mobilny.W związku z tym ,że uwielbiam sport mam jedno pytanie a propos piłki nożnej ,orientuje się ktoś czy Olimpiaberlin jest dalej aktualne?...w piłkę kopie odkąd pamiętam więc tutaj ciężko mi bez tego.
Jeśli chodzi i o mniej zorganizowane spotkania proszę pisać prywatnie :)
Pozdrawiam.

CrazyPolska
Bardzo czesto tu bywa

Wysłany: 2011-11-16, 19:49   

KubeN, proponuje zobaczyc co nowego w dziale imprez, tam czesto jacys mlodzi ludzie szukaja chetnych osob na jakies tam spotkania czy tez wspolne imprezy

Noa 
Poczatkujacy

Wysłany: 2011-11-16, 20:41   

Witam wszystkich :) Ja również jestem tu nowa, troche nie ogarniam tutejszych zwyczajów. :grin: przeprowadziłam się dosłownie 2 tyg temu i o tym forum dowiedziałam sie przypadkowo :) w szczególności rozbawiły mnie porady dla emigrantów :) Pozdrawiam gorąco :)

violetta 
Super Dyskutant

Pomogła: 11 razy
Wysłany: 2011-11-16, 21:41   

Witamy na forum :wink:

KubeN 
Nowy

Wysłany: 2011-11-17, 00:56