| Autor |
Wiadomość |
KubeN
Nowy

|
Wysłany: 2011-11-16, 16:31
|

|
|
Witam,
Także jestem nowy w Berlinie aczkolwiek miałem z nim styczność w wakacje,bardzo mi się tu podoba więc chciałbym się tu osiedlić ,obecnie mieszkam na Mariendorfie.Nazywam się Kuba mam 19 lat (7 grudnia stuknie aż 20)...mam tutaj kilku znajomych ,aczkolwiek wszyscy są dużo starsi ode mnie,dlatego z chęcią poznam miłych ludzi w podobnym wieku.Mile widziane osoby które dobrze mówią po niemiecku ,jestem ambitny więc bardzo chciałbym się nauczyć języka ,mimo to wspólna nauka od początku sprawiłaby mi większą frajdę .Jeśli chodzi o spotkania to jestem człowiekiem otwartym na kreatywne pomysły (muszę tylko kupić nawigację) abym był w pełni mobilny.W związku z tym ,że uwielbiam sport mam jedno pytanie a propos piłki nożnej ,orientuje się ktoś czy Olimpiaberlin jest dalej aktualne?...w piłkę kopie odkąd pamiętam więc tutaj ciężko mi bez tego.
Jeśli chodzi i o mniej zorganizowane spotkania proszę pisać prywatnie
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
CrazyPolska
Bardzo czesto tu bywa

|
Wysłany: 2011-11-16, 19:49
|

|
|
| KubeN, proponuje zobaczyc co nowego w dziale imprez, tam czesto jacys mlodzi ludzie szukaja chetnych osob na jakies tam spotkania czy tez wspolne imprezy |
_________________ Nie rób priorytetu z kogoś, dla kogo jesteś tylko 'opcją'. |
|
|
|
 |
Noa
Poczatkujacy

|
Wysłany: 2011-11-16, 20:41
|

|
|
Witam wszystkich Ja również jestem tu nowa, troche nie ogarniam tutejszych zwyczajów. przeprowadziłam się dosłownie 2 tyg temu i o tym forum dowiedziałam sie przypadkowo w szczególności rozbawiły mnie porady dla emigrantów Pozdrawiam gorąco |
_________________ Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern gebären zu können. |
|
|
|
 |
violetta
Super Dyskutant

Pomogła: 11 razy Posty: 704 Skąd: berlin-hemsdorf
|
Wysłany: 2011-11-16, 21:41
|

|
|
Witamy na forum |
_________________ ZeBy Mi SiE ChCiAlO TaK jAk Mi SiE nIe ChCe
 |
|
|
|
 |
KubeN
Nowy

|
Wysłany: 2011-11-17, 00:56
|

|
|