Szukam ludzi ktorzy sie interesuja fotografia...
| Autor |
Wiadomość |
Marucha07
Uzytkownik

|
Wysłany: 2008-06-25, 12:02
|

|
|
@ Kamila:
Kamila, to może Ty zdecyduj gdzie i kiedy, a my się dostosujemy, bo inaczej nic z tego nie będzie. Mogę jeszcze dorzucić Gaerten der Welt na Marzahnie - tam jest od razu, ja wiem? 8 najróżniejszych stylów ogrodowo-architektonicznych do obfotografowania.
Właśnie kupiłem nowy aparat i chętnie bym go z kimś bardziej doświadczonym wypróbował:-)
Pzdr
Marek |
|
|
|
 |
Kamila
Super Dyskutant

|
|
|
|
 |
Omega
Uzytkownik

Pomogła: 4 razy Posty: 37 Skąd: Tiergarten
|
Wysłany: 2008-08-20, 13:56
|

|
|
| bylam tydzien temu w tych ogrodach i faktycznie, powstaly sliczne zdjecia =) |
|
|
|
 |
no_name_
Dyskutant

|
Wysłany: 2008-09-17, 15:05
|

|
|
Hej chcialabym sie bardzo przylaczyc do fotograficznego towarzystwa, ale niestety nie jestem jeszcze zadnym fotografem A chce! I to bardzo!
Chce sobie kupic dobry aparat - dobry na poczatek. I odwiedzic jakies kursy fotografii. A moze ktos z Was by mi pomogl? I moze ktos przeprowadza tez takie kursy? Byloby super
Pozdrawiam :* |
|
|
|
 |
Omega
Uzytkownik

|
Wysłany: 2008-09-25, 15:16
|

|
|
nie zaczynalabym od wydawania majatku na super dobry nowy apartat. moze sie zdarzyc ze Ci sie szybko znudzi....
O.o |
_________________ Lepiej nie zaczynać, niż zacząwszy nie dokończyć |
|
|
|
 |
no_name_
Dyskutant

|
Wysłany: 2008-09-30, 10:51
|

|
|
ja nawet nie mam majatku na cokolwiek, wiec pewnie na aparat tez nie bede miala ale moze ktos moze polecic jakis dobry aparat na poczatek. jakies przyklady modeli, czy cos w tym stylu bede wdzieczna, pozdrawiam |
|
|
|
 |
thomsong
Nowy

|
Wysłany: 2008-10-06, 11:21
|

|
|
Sisi: zalezy ile chcesz wydac. mozesz zaczac od zakupu canona 1000 (to lustrzanka cyfrowa) i obiektyw canon 50 f1.8, ewentualnie kita, ale jakosc mizerna.
W PL taki zestaw to okolo 1.5 zl. |
|
|
|
 |
piotrek_f
Nowy

|
Wysłany: 2008-10-06, 22:14
|

|
|