Praca w branży medycznej jakie wymagania językowe??
| Autor |
Wiadomość |
Aneta82
Nowy

|
Wysłany: 2012-02-06, 11:15 Praca w branży medycznej jakie wymagania językowe??
|

|
|
Witam wszystkich:)
Zarejestrowałam się na forum,bo z tego co widzę zawsze można uzyskać tu cenne rady i pomoc.
Jestem pielęgniarką, w kwietniu przyjeżdżam do Berlina na kurs językowy tzw.integracyjny ( trwa on 4 miesiące i jest intensywny kilka godzin dziennie, można uzyskać certyfikat B1). Mam pytanie do ludzi,którzy pracują w branży medycznej czy po takim kursie będę mogła ubiegać się o pracę w szpitalu na stanowisku pomoc pielęgniarska?? Pracę chcę rozpocząć zaraz po zakończonym kursie ale nie wiem czy jest to realne. Jeżeli ktoś z forumowiczów pracuje w szpitalu,domu opieki bardzo proszę o rady i wskazówki jak rozpocząć pracę w tej branży:) Pozdrawiam |
|
|
|
 |
CrazyPolska
Bardzo czesto tu bywa

|
Wysłany: 2012-02-06, 18:54
|

|
|
| Hmmm szczerze to nie sądzę, abyś mogła po tym kursie od razu pracować w szpitalu. Nie przecze, ze wiele się nauczysz na tym kursie ale obawiam się, ze to może być za mało. 4 miesiące kursu to może i nie jest mało, ale nie liczylabym na niewiadomo jakie postępy. Praca w szpitalu wymaga znajomosci języka w stopniu wyższym niż B1. |
_________________ Nie rób priorytetu z kogoś, dla kogo jesteś tylko 'opcją'. |
|
|
|
 |
ges
Poczatkujacy

|
Wysłany: 2012-02-06, 18:58
|

|
|
W większość ogłoszeń wymagany jest poziom komunikatywny. Wiadomo, że od razu odpowiedzialnej pracy nie dadzą, ale chyba są stanowiska, które pozwolą nabrać wprawy językowej jednocześnie wykonując jakieś prostsze czynności.
Najlepiej chyba jakby znalazł się ktoś z branży i powiedział jak to wygląda "od kuchni" |
|
|
|
 |
CrazyPolska
Bardzo czesto tu bywa

|
Wysłany: 2012-02-06, 19:23
|

|
|
No na początek może by się udało znaleźć coś w stylu praktyki.