|
W JAKIM URZĘDZIE ZAŁATWIA SIĘ UBEZPIECZENIE DO GEWERBY??
| Autor |
Wiadomość |
avatoria-2000
Poczatkujacy

|
Wysłany: 2010-08-28, 22:13 W JAKIM URZĘDZIE ZAŁATWIA SIĘ UBEZPIECZENIE DO GEWERBY??
|

|
|
Sluchajcie kochani.
Bujam sie po forach i im bardziej sie wczytuje, tym mniej rozumiem.
Czy ktos na chlopski rozum moze mi powiedziec GDZIE i na jakim etapie rejestracji dzialalnosci gospodarczej zalatwia sie sprawy ubezpieczenia tzw Krankenheitsversicherung?
Udalo mi sie przebrnac nieomal wszystko (wlacznie z bieganiem po urzedach) i w pewnym momencie utknalem.
Musze mec ubezpieczenie, chcialbym mozliwie najnizsze, gewerba to "gastronomia na wozku" i to wszystko.
Przede wszystkim musze powiedziec, ze czytajac poprzednie posty odnioslem wrazenie, ze autorzy pisza jakby dla tych, co i tak juz swoje wiedza.
Ja jestem zielony i nie wiem nic.
Dlatego mam prosbe- jesli ktos zechce pomoc- uzywajcie w nawiasach chocby przyblizonych tlumaczen nazw dokumentow czy cokolwiek.
Ale przede wszystkim prosze POMOZCIE tlumaczac jak chlopu na polu- co nalezy zrobic, gdzie nalezy pojsc, przed czy po zarejestrowaniu dzialalnosci etc.
Bede niezmiernie wdzieczny.
W |
|
|
|
 |
niki
Dyskutant

Pomogła: 19 razy Posty: 646 Skąd: Niemcy
|
Wysłany: 2010-08-28, 23:10
|

|
|
jak to gdzie a malo to masz agentow,,
chcesz to moge Ci polecic kogos,,ale to pisz na prywatna skrzynke do Mnie
masz taki wybor,,otwierasz gdzie chcesz,,najlepiej od zaraz(w twoim wypadku prywatne)jak masz Gewerbe |
|
|
|
 |
Pogodniak
Super Dyskutant

|
Wysłany: 2010-08-29, 10:24
|

|
|
avatoria, tego sie nie zalatwia w zadnym urzedzie, tylko
a) albo bezposrednio w firmach ubezpieczeniowych
b) albo u agentow ubezpieczeniowych
To jest tak samo jak w Polsce z ubezpieczenien OC na samochody: mozesz zalatwiac bezposrednio pojsc do ubezpieczenia, mozesz do agenta
Na agentow, specjalnie niektorych oglaszajacych sie na polskich forach, trzeba uwazac, bo oni wciskaja ludziom czesto szemrane ubezpieczenia.