|
Uznanie polskiego dyplomu
| Autor |
Wiadomość |
Angelika
Poczatkujacy

|
Wysłany: 2004-09-29, 19:00
|

|
|
Czesc Gosik,
ja tez jestem z zawodu nauczycielka, studiowalam i pracowalam 2 lata w Polsce a teraz po przeprowadzce do Niemiec zainteresowalam sie wlasnie kwestia tego jak to bedzie z uznaniem mojego dyplomu.
Poniewaz nie mieszkam w samym Berlinie, tylko w okolicy naleze juz do landu Brandenburgia wiec musze sie zwrocic do innego urzedu. Ale moze moglabys mi powiedziec jakie zlozylas w Berlinie dokumenty? Tylko dyplom czy takze wykaz wszystkich przedmiotow jakie mialas w toku studiow?
A co studiowalas?
Pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
Gosik
Aktywny uzytkownik

|
Wysłany: 2004-10-03, 14:16 hej angelika
|

|
|
[quote="Angelika"]Czesc Gosik,
ja tez jestem z zawodu nauczycielka, studiowalam i pracowalam 2 lata w Polsce a teraz po przeprowadzce do Niemiec zainteresowalam sie wlasnie kwestia tego jak to bedzie z uznaniem mojego dyplomu.
Poniewaz nie mieszkam w samym Berlinie, tylko w okolicy naleze juz do landu Brandenburgia wiec musze sie zwrocic do innego urzedu. Ale moze moglabys mi powiedziec jakie zlozylas w Berlinie dokumenty? Tylko dyplom czy takze wykaz wszystkich przedmiotow jakie mialas w toku studiow?
A co studiowalas?
a wiec studiowalam edukacje poczatkowo-3-10 roku zycia. do bira musisz zlozyc
-nechweis über deine Staatsangehörigkeit
-studienbuch- ponisch und deutsch ubersetzung z pieczotko
- dyplom orginal(do wglydu) i tlumaczenie nimeickie
- i lebenslauf
zycze powodzenia
Gosik |
|
 |
Agnieszka
Super Dyskutant

Pomogła: 17 razy Posty: 1855 Skąd: Braunschweig
|
Wysłany: 2004-11-22, 21:13
|

|
|
Hochschulausbildungen, akademische Grade
Brunnenstr. 188-190 10119 Berlin, (u-bhf. Rosenthaler Platz)
tel. 90228-825, frau Buchert
pod tym adresem i numerem telefonu mozna uzyskac informacje odnosnie uznawania dyplomow UCZELNI WYZSZYCH.
Pod ww numerem telefonu dzis uzyskalam informacje, iz nalezy pod adresem:
www.anabin.de