forum.poloniaberlin.de
 Portal  Album FAQ  Szukaj Grupy Użytkownicy Firmy Tematy Kontakt   Rejestracja   Profil   Sprawdz wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

Jakie mamy szanse w Niemczech...

Autor Wiadomość
Nikaaa 
Nowy

Wysłany: 2010-04-22, 15:41   Jakie mamy szanse w Niemczech...

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Od dłuższego czasu planuję z moim chłopakiem wyjechać do Niemiec ( chodzi nam po głowie właśnie Berlin). Powiedzcie proszę jakie mamy szanse jeśli ja(22lata) znam niemiecki biegle z wykształcenia jestem Technik Hotelarz i mam doświadczenie w handlu. Bardzo długo pracowałam jako kasjer główny/doradca klienta w dużej firmie znanej również na terenie całych Niemiec i nie tylko (jeszcze pracuje). Mój chłopak(25lat) nie zna niestety niemieckiego tylko angielski ukończył Technikum elektroniczne i bardzo dobrze zna sie we wszystkim co dotyczy komputerów i różnych innych sprzętów (telefony itp.) naprawi niemalże wszystko:)Długi czas pracuje w serwisie zajmującym się głównie naprawą telefonów/laptopów. Mamy zamiar przyjechac do Berlina na przełomie lipca/sierpnia. Za jakiekolwiek odpowiedzi z góry dziękujemy:)

Die Nanny 
Poczatkujacy

Wysłany: 2010-04-25, 19:02