forum.poloniaberlin.de
 Portal  Album FAQ  Szukaj Grupy Użytkownicy Firmy Tematy Kontakt   Rejestracja   Profil   Sprawdz wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat

Panstwowa kasa chorych w Niemczech

Autor Wiadomość
gosienka5 
Staly bywalec forum

Pomogła: 10 razy
Wysłany: 2009-01-20, 15:55   

dziekuje za szybka odpowiedz:)

Ewula 
Poczatkujacy

Wysłany: 2009-01-20, 18:00   

Dziekuje bardzo za odpowiedz
interesuje mnie najbardziej rozw. nr 3. poniewaz moj maz ma dzialalnosc Gbr i jego zarobki sa spore(ok 2000euro) wiec ALG II nie wchodzi w gre. Moze znasz jakies pominiecie np zatrudnic sie DODATKOWO u kgos na min i ten ktos bedzie placil ubezpieczenie pod ktore ja z corka bedziemy podlegac. (albo jak ja znajde prace to on polegal by podemnie lub sam sie tanio ubezpieczyl) - aby koszta ubezpieczenia byly niskie. Dziekuje i mam nadzieje ze nie namieszalam z wyjasnieniem
:roll:

did18 
Nowy

Wysłany: 2009-01-21, 10:21   wniosek e104

super forum!!! :-)
jestem studentka i teraz w styczniu skonczylam 26 lat. do tego czasu bylam ubezpieczona przez moich rodzicow(mialam karte ekuz). dzien przed ukonczeniem 26-tego roku zycia zawarlam ubezpieczenie w niemieckiej kasie chorych aok. czyli ciaglas ubezpieczenia jest. teraz musze przedstawiec w aok zalegly wniosek e-104. wlasnie dostalam go z nfz przez maila i musze go wypelnic. moze wydac sie to banalne, ale mam troche pytan m.in. do wniosku: w punkcie 1.11 mam podac przewidywany okres pobytu za graniaca-od kiedy do kiedy. w niemczech jestem od 5 lat,ale powinnam chyba podac date od skonczenia sie mojego ubezpieczenia w polsce? poza tym na razie nie planuje powrotu do polski... czy bedac ubezpieczona w niemczech(studenckie ubezpieczenie)mam jakas mozliwosc leczenia sie panstwowo bedac np. na urlopie w polsce, tj w naglych przypadkach?
dzieki za odpowiedz!

marzena 
Super Dyskutant

Wysłany: 2009-01-25, 22:57   

Ewula.
tak jak napisalam " dochody nie moga byc wyzsze niz te z zatrudnienia."